Feedback

Waar mensen met elkaar in contact komen kunnen allerlei dingen ontstaan. Soms begrijp je elkaar ‘automatisch’ en voel je elkaar zo goed aan dat je elkaar met zeer weinig woorden begrijpt. En vaak is dit wat moeilijker. Verschillende modellen van de wereld, (onuitgesproken) verwachtingen, aannames, verschil in waardenhiërarchie, overtuigingen, generalisaties, vervormingen, weglatingen, emoties en nog veel meer maken het soms lastig om elkaar écht te begrijpen. Vaak koppelen we huidige ervaringen aan eerdere ervaringen waardoor we onze zintuigen zo gaan focussen en versmallen dat we de ‘werkelijkheid’ daarbuiten letterlijk niet meer kunnen zien, ruiken, horen, proeven en voelen.

Dit heeft niets met de intentie achter misverstanden of verschillen van inzicht te maken. Eén van de vooronderstellingen die wij hanteren is dat achter ieder gedrag een positieve intentie schuilt. Hopelijk heb je al ervaren dat wij bij Stichting Persoonlijke Ontwikkeling in de Natuur een positieve levenskijk hebben en ons écht inzetten om zoveel mogelijk mensen te begeleiden zodat zij gelukkig en tevreden in iedere omgeving kunnen zijn.

En ook wij hebben maar een beperkt model van de wereld. Daarom vind je hier een proces dat wij met elkaar hebben afgesproken als er ergens een ander inzicht ontstaat waardoor wij jouw werkelijkheid niet kunnen ervaren of een tegengestelde ervaring hebben.

Hopelijk helpt dit ons om elkaar nóg beter te vinden in onze gezamenlijke positieve intentie!

Hartelijke groet,

Team Stichting Persoonlijke Ontwikkeling in de Natuur.

Feedback proces

Als je ons feedback wilt geven (bijvoorbeeld in de vorm van een klacht) dan kun je dit het beste via e-mail doen (feedback@nlpindenatuur.nl). Natuurlijk kun je het ook persoonlijk vertellen of bellen met ons algemene nummer.

  • We zullen je feedback vertrouwelijk behandelen.
  • We noteren je feedback in het feedbackregister en bewaren dit 7 jaar.
  • We zullen klachten binnen 10 werkdagen behandelen (uitgezonderd vakantieperiodes) en sturen je een bericht met een indicatie van de behandelduur.
  • Indien je feedback betrekking heeft op cursusoverstijgende zaken of grove nalatigheid van docenten wordt deze doorgestuurd naar de feedbackcommissie van de ‘Vereniging Vrienden van Stichting Persoonlijke Ontwikkeling in de Natuur’. Dit zal gedaan worden door de secretariaat-medewerker. De voorzitter van de feedbackcommissie, op dit moment René Zweedijk, zal de klacht in behandeling nemen. Behandelde klachten, door de feedbackcommissie van de ‘Vereniging Vrienden van Stichting Persoonlijke Ontwikkeling in de Natuur’, zijn bindend. Wij zullen dan de eventueel te nemen maatregelen binnen 14 werkdagen behandelen (uitgezonderd vakantieperiodes). Ook dan ontvang je een bericht met een indicatie van de behandelduur.
Hallo, leuk dat je op onze website bent. Kunnen we je ergens mee helpen?
Powered by